wtorek, 30 sierpnia 2016

Jak to wszystko zapamiętać???

Zastanawiałem się kiedyś jak zapamiętam te wszystkie wspaniałe chwile spędzone z dzieckiem, troski, zmartwienia, radości, momenty euforii. Mamy razem z Mamą Kopika kuferek wspomnień w którym składujemy wyjątkowe rzeczy z życia Małego. Nie jest to nic nowego ani zaskakującego, mnóstwo rodziców tak robi. Kolejną taką rzeczą którą robimy aby utrwalić to wszystko jest robienie zdjęć. Jesteśmy maniakami fotografowania, aparat nosimy praktycznie wszędzie. Kopiko posiada swój prywatny dysk przenośny na który zgrywamy i segregujemy wszystkie zdjęcia. Jednak ciągle myślałem co zrobić by te ulotne chwilę utrwalić w jeszcze jakiś sposób. I właśnie dlatego założyłem Małemu maila. Nie mam pojęcia czy inni rodzice tak robią, ale pomysł wydaje mi się genialny.
Piszę do niego o wszystkim czy był grzeczny, czy czegoś nowego się nauczył, co ja czy mama Kopika robiliśmy, a nawet to co jadł na śniadanie i czy mu smakowało. Przykładowy  mail z 29.04.2016

Mamuśka wyszła właśnie do pracy. Ja siedzę i pije kawę a ty oglądasz książeczki. Ostatnie dni jeżeli chodzi o Ciebie były i ciężkie i śmieszne :-) wczoraj na przykład obudziłeś się o 4 nad ranem i nie chciałeś spać więc wziąłem Cię do salonu włączyliśmy bajki i bawiliśmy się do 8 rano :-) teraz muszę kończyć bo zaczynasz rozrabiać wkładając mi ręce do kawy :-) Kocham Cię :*


Są to zazwyczaj krótkie opisy danej sytuacji lub streszczenie dnia, dodatkowo do każdego maila załączam kilka zdjęć lub filmiki. Za kilka lub kilkanaście lat takie wiadomości będą niezłą pamiątką, czasem zabawną, czasem kręcącą łzę w oku, może niekiedy inspiracją. Poza tym wyobraźcie sobie reakcję Marcela, który w wieku który uznam za odpowiedni otrzyma hasło do tej skrzynki "skarbów". Czy nie będzie to cudowny prezent? Dla mnie z pewnością i myślę że dla niego też. Tylko ciiiii! Nie może się o tym dowiedzieć :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz